#1 , 04 jul 2012 12:22
hoi mensen,
heb zelf geen ervaring met deze toestanden maar zal in het kort mijn probleem even voorleggen en ik hoop dat er mij mensen kunnen helpen of advies geven.... Met een vroegere vriendin is er ruzie ontstaan ongeveeer 2 maanden terug, heel stom, we gingen samen met een ander vriendin bodystylingen, doordat de vriendin waar ik ruzie mee kreeg nooit aan haar afspraken hield, ons de laatste moment afbelde, met leugens op de proppen kwam die later uitgekomen zijn is er een ruzie ontstaan (tenslotte speelde ze met ons geld, want de mevrouw van bodystyling zei volgende keer te laat is beurt kwijt, niet te verwonderen want dit was bijna elk keer), ik heb er toen mijn haar verteld dat ik daar problemen met had met haar houding en gedrag, zo kan je immers niks regelen, zij werkte immers niet en kon makkelijk vanalles regelen, wij (de andere) werkte dus dat lag iets moeilijker. Ook werd haar huishouden door haar moeder gedaan wegen (CVS syndroom) dus dit moest ze ookal niet doen.... verder was het een persoon die niet ging werken, geen huishouden deed, maar wel in de weekends tot s'morgens op stap ging.... dit ter zijde... toen is er dus een groot conflict ontstaan..na een paar weken bezinken was ik zelfs zo stom om het met haar te willen uitpraten, ook hiervoor vond ze geen tijd, ze had ooh zon druk leven, dit heb ik dan opgegeven. Ik had z enog gevraagd om misschien via facebook dit uit te praten (door haar tijdsgebrek) maar tevergeefs op facebook wou ze nietmeer komen, ik dacht dat ze haar profiel had verwijderd, ik vond ze immers niet terug op FB. Toen we met een paar andere vriendinne van vroeger hadde afgesproken om vrijdag avond iets te gaan drinken kreeg ik te horen dat ze mij en die andere vriendin van de bodystyling geblokkeerd had op facebook,vond ik dit wel een beetje erover, als ze echt erover wou praten zou toch effe op facebook de blokkering weggedaan hebben? maar nee, ze wou dat ik haar bleef achter haar gat lopen om af te spreken, tuulijk dit vind ze leuk.... dus smste ik haar een laatste sms: dat als zij haar te goed vond om via tijd te maken om het uit te praten of via fb effe te komen uitpraten het voor mij niet meer hoefde. dat ik haar nr zou wisse en dat ze ander mensen moest zoeken om achter haar gat te lopen. Verder hierop volgde smsen om mij uit te dagen, toch wist ik dat ik beter niet zo geantwoord hebben maar uiteindelijk laat niemand zich graag doen, toch? ze heeft dan uiteindelijk een vriendin mij laten opbellen met haar nummer, ik heb opgenomen uiteraard en gezegd dat ik ook zo laf zou zijn als zij en een vriendin laten terugbelle, dit heb ik dan ook later op die avond gedaan en ik kreeg haar vriend aan de lijn, zelf kreeg ik ze niet aan de lijn. Dit gesprek hebbe ze opgenomen en zijn ze mee naar de politie gegaan, en ook met de smsen die ik naar haar gestuurd had. Uiteraard heb ik enkel teruggesmst omdat ze mij uitdaagde, dit kan ik met al haar smsjes bewijzen en de enige reden waarom ik haar terugbelde was omdat zij eerst een vriendin liet bellen naar mij, niemand wil zich laten doen.. ik heb al haar smsjes nog, wa kan ik nu best doen? iemand tips? komen er gevolgen hieraan? ze is wel goed om een 'slachtofferrolletje' te spelen dus vrees dat ze haar wel flink goedgepraat heeft... Zelfs zou ik nooit voor zoiets banaals naar de politie gaan maar als zij het zo wil spelen..... iemand ervaringen? tips? liefst geen reactie dat het belachelijk is allemaal want dat weet ik.. alvast bedankt