Ja alles staat reeds op onze naam, was al voor de verhuis geregeld aangezien we alle contracten meenamen van ons vorig adres.
Meterstanden werden via de site doorgegeven, daar was geen discussie over want er stonden budgetmeters waarvoor we dan een kaart hebben gekregen van eandis om die te deactiveren.
Of de vorige eigenaar ook meterstanden doorgaf, daarvan ben ik niet op de hoogte. Mag ik vragen waarom je dit wou weten? Zie niet meteen de link.
Ik stuurde de commissaris vanmorgen reeds de vraag hoe het dan intussen zit, of hij toegang heeft en wat wij intussen hieraan moeten doen, maar nog geen antwoord.
Indien ik terug een afwijzende mail krijg, zal ik mij inderdaad genoodzaakt zien hogerop te gaan, al heb 'k een gevoel dat de korpschef zijn personeel zal beschermen en ons negatief zetten. Nochtans hele positieve ervaringen met de naburige politiezone, in de onze heb ik iets minder vertrouwen
Hartelijk dank dat jullie de tijd wouden nemen om te antwoorden, ik ben heel blij dat er toch een onmiddelijke oplossing kan geëisd worden!