Gewoon op de openbare weg zetten (niet voor uw eigen deur natuurlijk). Zonder nummerplaat zal de politie de zaak wel onderzoeken en een PV opmaken op naam van de vorige eigenaar.
Heb zo ook een huurder gehad die spoorloos, en met huurschuld vertrokken was uit zijn studio.
In de garage stond er nog een wagen zonder nummerplaat en waaraan hij zelkf sleutelde. Motor was deels gedemonteerd. Gezien hij de sleutels van de studio onder omslag in de brievenbus had gestoken met een kort briefje bij dat ik al de rommel die er nog stond bij het huisvuil mocht zetten,, heb ik de studio zelf leeggemaakt en de rommel bij het huisvuil gezet. Bij die opkuis hebben we nog een kompleet zilveren en antiek bestek gevonden (Wiskeman). Na schatting bleek het meer waard dan de achtestallige huur
Ik gebruik het momenteel nog dagelijks.
Op aanraden van de wijkagent hebben we de wagen bij nacht op straat gesleurd en een kleine 100 m verder aan de kant van de staat gezet. Wijkagent, (die natuurlijk gebaard of hij van niets wist

) heeft ervoor gezorgd dat de politie na een paar dagen de wagen is komen wegslepen.
Zal wel niet lukken met alle wijkagenten, maar op straat zetten kan wel eens lukken.