Aangifte bij de politie maar wat kan er verder zoiets van komen?? Wordt dat niet gewoon in de 'vuilnismand gegooid'??Je kan er niet veel aan doen, behalve natuurlijk als die persoon TBC/HIV/... heeft
Misschien kan je wel aangifte doen bij de Politie van een wanbedrijf (gelijk beledigingen ed).
Tenzij die persoon op een plaatsje bloedend tandvlees heeft op dat moment, en de andere persoon ook. Kleine kans, maar niet onbestaande.OT: @Ragnarok HIV is nog steeds niet overdraagbaar via speeksel. Je kan gerust iemand die HIV+ is uitgebreid tongzoenen zonder ooit HIV+ te worden.
Greetz,
P.
Hangt er ook van af wie het "slachtoffer" is: spuwen in het gezicht van een politieagent in functie, daar kom je niet zomaar mee weg, denk ik.Alleen serieuze reacties graag.. .
Is het strafbaar als er gespuugd wordt op de gezicht??
Hangt er ook van af wie het "slachtoffer" is: spuwen in het gezicht van een politieagent in functie, daar kom je niet zomaar mee weg, denk ik.Alleen serieuze reacties graag.. .
Is het strafbaar als er gespuugd wordt op de gezicht??
En als het een advocaat is??Ik denk het ook niet.
Tot nu toe heb je "serieuze reacties" gekregen op uw vraag. Als dit echt over een concreet geval gaat, wees dan ook concreet. Je kan hier zo iedere beroepscategorie gaan opsommen:En als het een advocaat is??