Ik heb volgende vraag:
Ben verhuisd begin deze zomer maar om een of andere reden heeft immo-kantoor zich niet bij haar beloven gehouden en heeft de contract bij Luminus niet afgesloten. Als gevolg factuur op mijn nieuwe adres (post wordt doorgestuurd). Heb naar makelaar gebeld, hij heeft het in orde gebracht. Als resultaat een slotafrekening (begin augustus) met bedrag van 0 euro.
Nadien 14 augustus krijg ik dan een factuur van iets meer dan 100 euro van openstaande facturen. Waarvan ongeweer 60 euro voorschotten zijn en de rest kosten die aangerekend zijn wegens niet betalen van de facturen.
Vraag 1: Moet die factuur betaald worden nadat ik de slotafrekening heb gekregen van 0 euro?
Vraag 2: Als antwoord op vraag 1 JA is, wie moet die factuur dan betalen? zogezegd ga ik dan voorschot moeten betalen voor maanden juni, juli en augustus tewijl mijn contract stopgezet is geweest... Dus 3 maanden voor iemand anders betalen...
Akkoord dat 100 euro niet immens bedrag is, maar waarom moet ik voor iemand anders betalen?
Alvast bedankt!