vraagje over verhuur van object

mannekemaan
Topic Starter

vraagje over verhuur van object

#1 , 09 sep 2012 17:57

Ik heb een object verhuurd die ik elke maand afbetaal ze zeggen dat ze niks gekregen heb en willen het komen ophalen.
Ik heb het object in Belgie verhuurd kunnen ze tot in Nederland komen ophalen?Gewoon over de grens?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 09 sep 2012 20:41

Waarom zou de grens hen tegenhouden?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

mannekemaan
Topic Starter

#3 , 09 sep 2012 21:32

omdat het niet dezelfde wetten zijn

Reclame

roharro

#4 , 09 sep 2012 23:55

Bij mijn weten is er geen Nederlandse wet die verbiedt dat een Belg iets komt ophalen in Nederland......tenzij het harddrugs zijn.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Oude Belg

#5 , 10 sep 2012 08:08

Ik heb een object verhuurd die ik elke maand afbetaal ze zeggen dat ze niks gekregen heb en willen het komen ophalen.
Ik heb het object in Belgie verhuurd kunnen ze tot in Nederland komen ophalen?Gewoon over de grens?

Poging tot vertaling (zoals ik het begrijp) :
Ik heb een object gehuurd dat ik elke maand betaal. (Of gekocht en ik betaal elke maand af ?) De verhuurder (verkoper?) zegt dat hij niets ontvangen heeft en wil het komen terughalen. Kan een Belgische verhuurder (verkoper?) een object terughalen uit Nederland waar ik woon?

Klopt deze vertaling?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#6 , 10 sep 2012 09:52

1. U hebt een "object" verhuurd? Mogen we weten over wat voor "object" het gaat? Mogelijk is dit relevant om een correct antwoord te krijgen.
2. U bent het "object" dat u verhuurd nog aan het afbetalen?
3. "Ze" zeggen dat ze niks gekregen hebben? Wie zijn "ze"? De personen aan wie u moet afbetalen? Wat hebben ze niet gekregen? Uw geld voor de afbetaling?
4. U hebt het "object" in België verhuurd? Waarom zouden "ze" het object in Nederland komen ophalen, als het object zich in België bevind?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Archief”