Ik heb jarenlang vervolgverhalen geschreven op een openbaar forum en deze zou ik graag verwijderd zien. Dit forum is van Nederlandse makelij. Gedurende het grootste deel van die tijd was het als lid mogelijk je eigen topics te verwijderen. Sedert een halfjaar was het plots niet meer mogelijk om berichten ouder dan een jaar zelf te verwijderen waardoor ik daar de beheerder voor moest aanschrijven. Deze weigert echter mijn topics/verhalen te verwijderen. Zogezegd omdat hij daardoor ook blindelings de berichten van andere leden zou moeten verwijderen. Leden die daar niet om hebben gevraagd. Dit zijn allemaal reacties op mijn verhalen voor alle duidelijkheid.
Beetje krom vind ik die redenering aangezien topics (en dus ook reacties van anderen) van minder dan een jaar oud wel gewoon door de topicstarter verwijderd kunnen worden. Ik vermoed dat hij weigert omdat mijn verhalen erg veel bezoekers hebben gelokt en nog steeds lokken. Al wil hij dat niet luidop gezegd hebben.
In hoeverre zijn die verhalen op dat forum nog mijn eigendom? Staat die beheerder recht in zijn schoenen of kan ik toch nog op een bepaalde manier afdwingen dat mijn topics verwijderd worden?
Alvast bedankt!
Elena