Full Media Service

Saniyaza
Topic Starter

Full Media Service

#1 , 19 sep 2007 20:52

Een paar jaar geleden geleden heb ik mij op een regenachtige dag, op een markt laten overhalen om een bestelbon te tekenen om maandelijks boekjes af te nemen van Full Media Service International uit Maastricht.
Nu wil ik van dat contract af, maar er staat op de bestelbon dat dat enkel 3 maanden voor het verstrijken van de jaarlijkse termijn op te zeggen is.
Na wat opzoekings werk op internet over Full Media Service blijkt dat dit nogal een bedenkelijk bedrijfje is.
Blijkt ook dat zij geen enkel afgesloten contract laten dagtekenen bij de kamer van koophandel in Maastricht en dat die contracten dus altijd opzegbaar zijn door de colportagewet in Nederland.
Nu was mijn vraag of die wet ook van toepassing is voor contracten afgesloten hier in Belgie.
Ik heb reeds gemaild naar de kamer van koophandel in Maastricht om dat te vragen, maar daar kon men mij niet helpen.
Weet iemand mischien hier iets meer van ?
Alvast hartelijk dank.

MVG,

Pascal

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lori

#2 , 20 sep 2007 00:04

Een paar jaar geleden geleden heb ik mij op een regenachtige dag, op een markt laten overhalen om een bestelbon te tekenen om maandelijks boekjes af te nemen van Full Media Service International uit Maastricht.
Nu wil ik van dat contract af, maar er staat op de bestelbon dat dat enkel 3 maanden voor het verstrijken van de jaarlijkse termijn op te zeggen is.
Na wat opzoekings werk op internet over Full Media Service blijkt dat dit nogal een bedenkelijk bedrijfje is.
Blijkt ook dat zij geen enkel afgesloten contract laten dagtekenen bij de kamer van koophandel in Maastricht en dat die contracten dus altijd opzegbaar zijn door de colportagewet in Nederland.
Nu was mijn vraag of die wet ook van toepassing is voor contracten afgesloten hier in Belgie.
Ik heb reeds gemaild naar de kamer van koophandel in Maastricht om dat te vragen, maar daar kon men mij niet helpen.
Weet iemand mischien hier iets meer van ?
Alvast hartelijk dank.

MVG,

Pascal
Als ik goed voor hebt ,is dit soort oplichterij ooit al eens door test aankoop aangeklaagd geweest.Wordt meestal door studenten aan de man gebracht en de magazines komen duurder uit dan wanneer je ze zo zou kopen .
Misschien eens googlen ,ik herinner me ook dat zij nogal dwang zetten om jou als lid te houden en zelfs na opzeg je aanmaningen blijven sturen.Maar ik dacht dat je wel kon opzeggen,misschien dat iemand anders hier ook al van die praktijken heeft gehoord en je verder kan helpen .

Reclame

Terug naar “Archief”