Winkeldiestal

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: Winkeldiestal

#16 , 13 nov 2012 13:56

De politie IS door de maatschappij aangeduid als DE organisatie die in eerste en tweede lijn specifiek de taak hebben om op te treden.
Zowel de Nationale als federale en lokale prioriteiten worden bepaald in de specifieke beleidsorganen (lokaal het politiecollege/raad).
Ook de parketten hebben hun prioriteiten en de overlegkanalen.
Politie heeft als verplichting ELKE aan hen doorgegeven winkeldiefstal te registeren en PV op te stellen.
Indien er te veel werklast is zal het beleidsniveau moeten ingrijpen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#17 , 13 nov 2012 14:57

OK, allemaal mooi in theorie. In praktijk gebeurt het niet... De politie zou het inderdaad niet aankunnen. Het beleid neemt geen maatregelen (heeft niet het geld) om voor dit soort zaken extra volk aan te nemen bij de politie.

In theorie is er op deze wereld ook rijkdom, voedsel, drinkbaar water genoeg voor iedereen. Het moet enkel wat herverdeeld worden. Mooi in theorie, maar in praktijk gebeurt het niet...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”