Huurder betaalt al tijdje geen huur meer.
We stellen vast dat hij zich nooit heeft ingeschreven op huuradres ( huurovereenkomst voor hoofdverblijfplaats )
Blijkbaar heeft hij een schuldenberg. Omdat er geurhinder ( sterke wiet geur uit app van onze huurder )is in gebouw voor andere bewoners sturen we politie langs.
De politie laat ons weten dat ze onze huurder aangetroffen hebben in het app. en zegt,
ik weet dat de huurder amnbshalve uitgeschreven is op laatste gekend adres eigenlijk moet ik nu aangeven dat hij hier op dit adres woont,maar ik ga dat niet doen want dan wordt de miserie nog groter.
Ik heb niet de kans gehad om hem te vragen , meer miserie voor ons of voor de huurder.
Hij heeft al maanden de huur niet betaald.
Klopt onze redenering dat als de huurder terug in het nationaal register vermeldt staat zijn schuldeisers vlug op zijn spoor komen en de deurwaarders gaan komen ?
Eigenlijk willen we dat wel zo zal hij misschien vlugger wegtrekken want dat is het enige wat we wensen, zo vlug mogelijk weg zonder een lange dure procedure t emoeten opstarten, Hij onderhoudt niks en alles verloedert daar in het app.