ik ben al gescheiden, voor de jongste is er een week om week regeling. Nu is het al zeker 5maanden dat mijn kind van 9 verteld dat ze gepest wordt, dikwijls geen eten krijgt heb daar altijd opgereageerd door te zeggen dat ze er over moet praten met de papa. In het begin van t'schooljaar is ze thuis gekomen en vertelde ze me dat ze alles tegen de juf vertelde, sinsdien belde ze meermaals naar 102 .Ook kreeg ik te horen dat ze zelf naar de rechter schreef en dat er 3agenten met haar spraken .Nu sinds ongeveer een maand beld ze regelmatig als ze bij papa is om te zeggen dat ze bijna dood was , dat ze haar verstikken met een kussen , dat ze in haar nek nijpen tot ze bijna flauw valt en rode ogen krijgt,dat ze haar opsluiten en dat ze heel bang is .Ik ben daarom naar de politie gegaan en heb aangifte gedaan . De laatse keer dat ik haar moest brengen naar de vader wou ze weer niet gaan , als ik moet gaan dan loop ik weg en kom ik nimmeer terug .Dit alles maakt mij al heel de tijd bang ,ik heb steeds mijn kind op tijd gebracht , ben al overal te rade geweest maar blijkbaar is er geen oplossing en moet er eerst iets gebeuren .In ieder geval heb ik nu gekozen voor de rust en de veiligheid van mijn kind , tis tegen de wet, wat nu ?????????Niet voor mij maar voor mijn kind HELP
,