Daling werkloosheidsuitkeringen

4ringsdude
Topic Starter

Daling werkloosheidsuitkeringen

#1 , 20 dec 2012 20:08

Ik volg sinds oktober een beroepsopleiding bij de VDAB als vrachtwagenbestuurder zwaar vervoer.
Ik heb voor de maand november een uitkering ontvangen die zo'n 125€ lager lag dan de maand oktober. Ik heb geen verlof dagen opgenomen en ben ook niet ziek geweest of onwettig afwezig. Ik begrijp dus niet direct waarom er zo'n groot verschil is tussen de uitkering van oktober en van november.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 20 dec 2012 20:10

omdat het volledige werkloosheidssysteem veranderd is in november. Zie website http://www.rva.be" onclick="window.open(this.href);return false;

4ringsdude
Topic Starter

#3 , 24 dec 2012 15:05

Ik heb net een brief ontvangen van de werkloosheidskas...
Ze zijn een contract verloren en willen dus maar een deel uitbetalen tot ik dat contract binnen breng. Het rare is dat ze wel uitbetaalde voor oktober en het gaat om dezelfde opleiding. Duidelijk het bewijs dat ze het bewuste document wel degelijk ergens verloren zijn. En ze doen de brug dus ik kan er niet naartoe gaan. Donderdag dus eens gaan horen.

Dat verklaard dus waarom ze niet alles hebben uitbetaald.

Reclame

Terug naar “Werkloosheid”