Opnieuw voor mij; heden komt het er dus op neer dat:
een ouder tot geweld moet overgaan om
een juiste response uit te lokken bij politie en PdK?
Of zijn we aan het afdwalen van wat poster hier komt te verhalen?
Is niet nodig Josephine, je komt hier met een vraag en zoekt een antwoordIk voel mij al ongemakkelijk het hier geplaatst te hebben.
Normaal gesproken rijdt elke ouder één keer.
Ik voel mij hier zo'n beetje "aangevallen".
Voel je zeker niet aangevallen, iedere lezer met een beetje gezond verstand ziet dat jij je best doet om tot een redelijke oplossing te komen. Maar ik begrijp dat sommigen enkel nog zwart/wit zien (= moeder slecht/vader slachtoffer) van zodra een mama zich vragen stelt. Ik ben ook een redelijk persoon. Ik had een goede verstandhouding met mijn ex (dacht ik) maar na een paar jaar begint deze door zijn toedoen af te brokkelen en ga ik ook niet langer meer ja-knikken en toegeven. Dan is de redelijkheid bij mij ook weg en ga ik nu ook verder om te krijgen waar ik wettelijk recht op heb MAAR ik ontzeg hem nooit of te nooit de omgang met zijn kinderen
Soms heb je dat zelf niet in de hand, hier is het al chantage en dreigementen wat de klok slaat door de mama van mijn stiefkinderen. Soms moet je buigen voor het welzijn van de kinderen maar alles wordt netjes doorgegeven aan onze raadsman en alles wordt bewaard en gemeld. Maar laat je zeker niet op je kop zitten en hou je been stijfIk zou ook veel liever géén ruzie maken, zonder rottigheid de kinderen kunnen zien, zonder uitgemaakt te worden afspraken kunnen maken ivm school en dergeiljke, ...
Maar als géén ruzie maken betekend dat ik naar elke gril van papa moet buigen en veranderen, mijn kinderen enkel mag zien als het hem uitkomt, dan ga ik toch liever mijn been stijf houden.
ik denk dat u zich vergist:Mijn inziens verhaalt poster hier duidelijk dat de vader bezwaar maakt.
Dat het eerder poster was die dit bezwaar toegaf en trachtte te sussen met een reisvergoeding.
Het stellen van een termijn alvorens dit 'officiëel' te maken, lijkt me aldus niet objectief.
Maar ik kan me uiteraard vergissen...
Die 20€ was ook al op het vorig adres. Gewoon omdat hij ze altijd brengt en haalt, daarmee ook kosten maakt, en tijd kwijt is.Zoals ik al zei, ik zit er niets mee in dat te betalen, als dan alles vlotjes verloopt.Maar nu staat in de vorige PV dat ik dat bedrag niet meer wens te betalen - en ook niet hoef - wegens zijn nalatigheid. Dus nu betaal ik het sowieso niet meer.