Ik ben 2e jaars student vastgoed en in het kader van beheer dien ik stage te lopen bij een syndicus kantoor, aangezien ik woonachtig ben in de regio van Aalst viel mijn keuze op een kantoor dat deel uit maakt van een groep in Gent.
We dienden voor 11 januari de gegevens van ons kantoor door te geven wat ik reeds gedaan heb in oktober.
De vereisten waren voldaan voor dit kantoor met name punt 2 houder zijn van een BIV nummer door de zaakvoerder
echter krijg ik vandaag een mail of ik wil nakijken aangezien ik stage loop in een filiaal waar de zaakvoerder niet aanwezig is of de verantwoordelijke aan deze eisen voldoet en hier zit het probleem aan punt 2 voldoet deze niet. (ze is afhankelijk van de zaakvoerder wat officieel toegestaan is)
Daarom kan ik tenzij ik voor 11 januari een nieuw kantoor kan vinden niet deelnemen aan de stage
Ik ben blijkbaar de enige op 28 studenten waar dit het geval is
De reden dat ik niet akkoord ga is dat de handleiding die wij gekregen hebben tijdens de briefing in oktober niet overeenkomt met de handleiding die ze vandaag op ons online platform gedeeld heeft want volgens die eerste handleiding voldoe ik wel aan de voorwaarden.
Alvast bedankt
oude vereisten

nieuwe vereisten