Mijn ex en ik hebben 2 kindern maar kunnen totaal niet communiceren. Ik heb al het mogelijke al gedaan. Maar steeds wanneer er iets is waarbij ik niet akkoord ben, begint hij te roepen, te dreigen, te chanteren met de kinderen. Ik kan alleen maar ja knikken.
Heel vaak gaat het over de verblijfsregeling. Dan wil hij het zo, dan zo, ... .
Hij wil bilocatie maar de maatschappelijk assistent heeft dit afgeraden oa omdat de kinderen nog te jong zijn maar dit moet nog uitgesproken worden door de jeugdrechter.
Hij kan zich daar niet bij neerleggen.
Steeds wanneer ik de kinderen breng of haal is er ruzie. Hij lokt steeds discussie uit in bijzijn van de kinderen (die zitten in de auto). Ik wil niet dat de kinderen dit aanhoren want ze denken steeds dat zij iets verkeerd hebben gedaan. Ik vertrek dan maar, waar hij dan nog boos om wordt ook nog. Dan begint hij te bellen,... . Een straatje zonder einde.
Wat kan ik doen?
Ik heb al een andere gsm nummer aangevraagd omdat hij me dan steeds blijft bellen. De nummer die hij kent zet ik steeds uit wanneer de kinderen bij mij zijn. Hij kan me alles doormailen.
Als hij me niet kan bereiken belt hij vaak mijn ouders op of mijn vriend. En dan maakt hij ruzie met hen. Hij kent geen grenzen.
De discussies staan eigenlijk los van de kinderen. Het gaat steeds over zijn eigenbelang. Zijn ego.
Ik ben ten einde raad. We zijn bijna 2 jaar uiteen en hij stopt gewoon niet. Wat kan ik doen? Wij gaan nooit goed kunnen communiceren als hij zo doet, maar volgens hem ligt steeds de fout bij mij.
Help me aub