Ik ben einde oktober een contract aangegaan voor de herontwikkeling van een website. Op dat moment mijn enige opdracht (ik werk als freelance ontwikkelaar); een echt lichtpuntje aan mijn hemel)
Klassieke vorm eigenlijk, er werd overeengekomen te betalen bij oplevering van de modules. Ik stond vrij te doen om te werken waar ik wou.
Door omstandigheden (zware stress wegens financiële problemen, het opstarten van een full time consultancy opdracht, ...) Geraakten de ontwikkelingen maar niet van de grond.
Nu zijn we 2 (bijna 3) maand verder, en sta ik nog nergens. De opdracht die me oorspronkelijk veel moed had gegeven, voelt nu aan als een blok aan mijn been. Wat ik ook doe, ik vind er maar geen tijd voor. Ik wil ze ook niet aan het lijntje houden, dus..
Ik heb er morgen weer een meeting voor, maar ik kan nog steeds niet tonen. Na heel overwegingen heb 'k besloten het contract stop te zetten.
In het contract staat daar niets van vermeldt, ze hebben mij ook nog niets betaald. Dus ik denk het te kunnen doen met een kennisgeving per e-mail, en per aangetekend schrijven. Op die manier weten ze het direct, en moet ik hun tijd morgen niet verdoen.
Nu is mijn vraag, is dit voldoende, en zo ja... kan iemand me voorbeelden geven voor zoiets?