Wat staat in het vonnis?
Hoe zijn de alimentatie en bijzondere kosten geformuleerd.
Wanneer moet kind opgehaald/afgeleverd worden? Staat daar iets van in het vonnis?
Zijn plichten als vader: U kan geen afspraken maken inzake jullie kind in de periode dat uw kind bij hem is. Indien er tussen jullie hierover geen overeenkomst is kan u de vader niet verplichten daar rekening mee te houden. Trouwens indien de vader nu beslist de zoon 'elke' zaterdag naar de zwemles en de judo te laten gaan en elke zondag naar de jeugdbeweging wat zou u dan zeggen?
Wat uw ex doet tijdens zijn leven is voor u van geen belang meer. Hij is vrij in gaan en staan en doen.
Wat mijn ex doet tijdens de weekend met de kleine vind ik prima. Ik heb geen probleem dat hij andere sporten uitoefent maar weet wel dat mijn ex eiste dat de kleine karate doet omdat hijzelf het ook nog heeft gedaan.
Dus waarom zou ik dit zomaar moeten laten gaan? Ik breng en help de kleine bij eisen van zijn vader maar als ik eis dat hij die naar de logopedie brengt voor zijn best wil doet hij die niet...
Maar nu, na de informatie die je me gaf, heb ik besloten om de logo af te bellen als de kleine bij hem is.
Dit is wat er beschreven staat :
Vakantieregeling :
Om de 14dagen, 3de en 5de weekend van de maand, van vrijdagavond om 19h tot zondagavond om 19h.
Tijdens de zomervakanties : telkens de helft van iedere vakantieperiode.
Onderhoudsgeld :
Basisonderhoudsgeld is het overeengekomen bedrag 125€.
Kosten van hospitalisatieverzekering, en de bijzondere geneeskundige en tandheelkundige verzorging voor zover deze niet of slechts gedeeltelijk door het ziekenfonds of andere verzekeringen vergoed worden.
Kosten van opvang, kleding en studies o.m. inschrijvingsgelden voor hogere studies, schoolboeken, vervoerabonnementen, ...
Kosten van vrijetijdsbestedingen : jeugdbewegingen, sportkampen, taalkampen, ...
.... (dit zijn de voornaamst dingen die erin staan, kga jullie niet lastig vallen met heel die rimram)
zullen gedragen worden door beide ouders, elk voor de onverdeelde helft, voor zover deze uitgaven gescheiden na onderling overleg en akkoord