Ambtshalve geschrapte en zijn huurschulden

Maristo
Topic Starter

Ambtshalve geschrapte en zijn huurschulden

#1 , 23 jan 2013 07:51

Als verhuurder heb ik recent kennis mogen maken van de mogelijkheden die er zijn ter bescherming van de huurder.
Hij betaalt zijn huur niet, vrederechter veroordeelt betrokkene na een verzoeningsprocedure.
De huurder verlaat de woning in de week die erop volgt ZONDER enige verwittiging
Huisuitdrijving wordt door gerechtsdeurwaarder en politie uitgevoerd en de huurder "verdwijnt " uit de gemeentelijke bevolkingsregisters en wordt ambtshalve geschrapt.
Ik vermoed waar hij verblijft maar Politie en gemeentelijke diensten weigeren medewerking op basis van de Wet van de Privacy

Wie kan me advies geven in dezer?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 23 jan 2013 08:15

Gemeente moet u zijn huidige domicilie meegeven, als u tenminste bewijsstukken kan voorleggen dat u hiertoe recht heeft. Vonnis van vrederechter moet meer dan voldoende zijn.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 jan 2013 11:01

Vermoed waar hij verblijft ...vermoedelijk dus geen inschrijving.
Deze info doorgeven aan de kwartierinspecteur die huurder heeft geschrapt.
Mogelijk bestaat dat er een ambtelijke inschrijving op zijn nieuw adres kan komen.
Een deurwaarder kan ook naar zijn vermoedelijk adres gestuurd worden (door u)

Reclame

Maristo
Topic Starter

#4 , 06 okt 2014 13:16

Eindelijk via Facebook gevonden waar mijn schuldenaar woonde, bewijs van woonst ontvangen maar de vogel is weer gaan vliegen. Hij zal binnenkort voor de 2de maal ambtshalve geschrapt worden uit de gemeente waar hij laatst werd ingeschreven en hij herbegint het spelletje opnieuw totdat het weer te heet wordt onder zijn voeten. Ondertussen leidt hij een leventje waarvoor de gemiddelde belg hard moet werken.
WIE kan me helpen want zolang ik geen adres heb, kan de gerechtsdeurwaarder zijn werk niet doen !

sloeberken

#5 , 06 okt 2014 13:35

Deurwaarders als ze willen vinden ze wel als ze willen, weet niet welk nut het heeft om al die kosten te maken om u huurder te vinden heel waarschijnlijk valt er toch niets te rapen bij dergelijke mensen.
Als hij geen adres heeft kan hij zelf niet genieten van een bestaansminimum.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Huren”