Even advocaat van de duivel spelen : De mail lijkt wel op een puzzel waarvan het merendeel van de stukken ontbreekt.Er heeft iemand klacht ingediend voor slagen en verwondingen.
Er is helemaal niks gebeurt. het "slachtoffer" heeft zogezegt wel getuigen al waren die er niet.
ze heeft ook foto's van de dokter van de zogezegde slagen. gewoon wat blauwe plekken
ondertussen heeft het "slachtoffer" al toegeven dat het een valse klacht was en deze al ingetrokken.
nu heeft het gerecht toch besloten verder te gaan met de zaak ookal heeft het "slachtoffer" nogmaals laten weten dat de klacht nep was.
Ze hadden mij gezegt om naar de psycholoog te gaan omdat er dan geen rechtzaak van zou komen op mijn eerste sessie blijkt dat ik toch moet voorkomen. Wat moet ik doen?
Dank u
Misschien gaan ze ervan uit dat het slachtoffer door iemand geïntimideerd is. Gedreigd met wat extra blauwe plekken of zo. Geloof me, dat gebeurt!ondertussen heeft het "slachtoffer" al toegeven dat het een valse klacht was en deze al ingetrokken. Nu heeft het gerecht toch besloten verder te gaan met de zaak
Ik ben niet gearresteerd geweest ik heb op verhoor gemoeten daar hadden ze gezegt dat ik haar dokterskosten moest betalen maar aangezien ik ontschuldig ben wou ik dit niet doen in die tijd was de klacht ook al terug ingetrokken en zei het "slachtoffer dat het inorde was" en nu heb ik telefoon had van de bureau dat de procureur wou verder gaan met de rechtzaak ookal was de klacht ingetrokken. Ik heb dit laten weten aan het "slachtoffer" die dan ook is afgekomen om nog eens te bellen naar de politie maar dat telde blijkbaar niet meer het "slachtoffer" mocht niet binnen in mijn eigen huis haar ex vriend woonde op dat moment bij mij en daarom wou ze binnen komen wij hadden daar beide geen zin in dus hebben we eerst de bel af gelegt dan is ze op de deur beginnen kloppen en roepen en heb ik open gedaan ik heb ze niet binnen gelaten en de deur terug dicht gedaan waardoor ze is vies geworden en daarom weest klacht indienen om mij een lesje te leren. Ze heeft dan maar haar zus genomen als getuige wie er helemaal niet was. en mijn vriend wil niet getuigen omdat hij al terug samen is met haar.Maar wie is 'ZE'
contract met het gerecht.... wat verteld u allemaal niet?
Bent u gearresteerd geweest en voorgeleid bij een onderzoeksrechter ... heeft deze maatregelen en voorwaarden opgelegd ( dat zou de 'ZE' kunnen zijn).
Waar niet binnen mocht... zijn er nog derden in betrokken van de caféuibater of zo??
Graag wat meer uitleg aub anders kunnen we weinig zinnigs zeggen.
Het gerecht belde mij om te zeggen dat ik mij moest gaan aanmelden. Ik wou dit niet en dan hebben ze mij voorgesteld om naar de psycholoog te gaan en zo geen straf te krijgen. Wat ik dan nu ook aan het doen ben maar op mijn 1ste sessie bleek dat ik toch moet voorkomen. Mijn vriend heeft getuigd dat hij lag te slapen en van niks wist.Misschien hier en daar een leesteken aub.
Wie heeft u dan verplicht naar een psycholoog te gaan?
Zoals reeds gezegd het is NIET de klager die beslist maar het parket.
Eerst de meest ingrijpende procedure die u kan instellen:
- Zowel de zus als de vriend zullen dan door uw advocaat moeten gedagvaard worden als de zaak zou voorkomen
- Voor de dagvaarding kan u zich best via een advocaat burgerlijk partij stellen bij de onderzoeksrechter waarin specifiek gevraagd wordt die bepaalde personen dienen gehoord te worden.
- Gezien u zichzelf als slachtoffer ziet kan in uw aangifte van lasterlijke aantijgingen ook de vraag gesteld worden om desbetreffende personen te horen als getuigen/medeplichtigen.
O ja, da's idd ook waar. 'k Was even vergeten dat we in een vrij land leefdenNeen, wat Gebruiker21 zegt is ook niet correct u heft niet te verschijnen maar zal dan bij verstek veroordeeld worden.