Die mail, die is er na veel aandringen doorgekomen en dat moet dan doorgaan als "bewijs". Is gewoon een printje..
Iedere mail die je op papier hebt is toch een "printje" Hoe krijg je hem anders op papier?
Omdat ze die gewoon nooit verzonden hebben. Gaat om het feit dat er bij die mail OF iets technisch moet zijn foutgelopen OF dat die gewoon nooit verzonden is OF dat dit gewoon op voorhand gepland was om problemen over te maken (zie vorige argumenten).
Als zoiets als bewijs wordt aanzien, een schamel mailtje.
In de wet staat volgens mij dat er enkel een facturatie via mail mag gebeuren door voorafgaande toestemming.
BOVENDIEN werd er bij plaatsing van de opdracht duidelijk doorgegeven dat facturatie diende te gebeuren op STRAAT, POSTCODE, STAD.
Algemene voorwaarden zijn onbestaande. Niet op de duplicaten, niet op bestelbons, en ook niet op facturen die dit uitschot aan derden toezend.
Toch zeggen jullie dat ze geldig zijn, ze bestaan niet.
De eerste maal dat ik de factuur ontving , was na verzoek van ons. Onmiddellijk werd er door ons gezegd dat we niet akkoord gaan met enige vorm van kosten en dat we zodra het duplicaat ontvangen hebben, dat we zouden bekijken of deze terecht was.
Iedereen beweert hier dat we dan automatisch akkoord zijn met zijn voorwaarden... dat is dus niet zo want deze bestaan niet. Akkoord met de aanmaning evenmin, dit werd duidelijk schriftelijk gecommuniceerd van ons uit, en via aangetekend schrijven. Er is geen enkele reden waarom wij facturen niet betalen... als er een factuur bij ons binnenkomt wordt deze betaald.
Het schadebeding en de conventionele verwijlintresten aan 20% zijn... een fantasietje. Ik kan geen enkel ankerpuntje vinden die dit in deze zaak kunnen toelaten
Kijk hé... het kan raar klinken dat die hele toestand gewoon op menselijke haat is gebaseerd. En dat heel het kader er rond bezigheidstherapie is.... een gerechtsdeurwaarder die op niks reageert en die enkel richting dagvaarding drijft,... postzegels in Belgische franken... er zijn veel rarigheden in heel dit verhaal. Dat het meer over HAAT gaat dan om de zaak.