cash betalen van zaal?

J&R
Topic Starter

cash betalen van zaal?

#1 , 28 feb 2013 08:05

ik heb een feestje gegeven in een zaal, maar ik heb voor deze zaal geen contract getekend en geen factuur ontvangen. De eigenaar van de zaal verwacht dat ik de zaal cash betaal (vermoedelijk voor zijn zwart geld). Ben ik verplicht om die zaal dan te betalen? De communicatie over de zaal is enkel via mail verlopen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 28 feb 2013 08:30

ik heb een feestje gegeven in een zaal, maar ik heb voor deze zaal geen contract getekend en geen factuur ontvangen. De eigenaar van de zaal verwacht dat ik de zaal cash betaal (vermoedelijk voor zijn zwart geld). Ben ik verplicht om die zaal dan te betalen? De communicatie over de zaal is enkel via mail verlopen.
Hier is het de gewoonte om voor een nieuwe vraag een nieuwe thread te openen.

Maar om kort op uw vraag te antwoorden, vraag hem via mail een factuur. Laat hem weten dat u betaalt zodra u deze ontvangen heeft.
Doet hij nog moeilijk, vermeldt in uw antwoord dan eens de economische inspectie, en de belastingdienst.

J&R
Topic Starter

#3 , 28 feb 2013 08:47

oke ik zal in het vervolg een nieuwe thread openen.

Maar zou hij verdere stappen kunnen nemen als ik die zaal gewoon niet betaal zolang hij geen factuur stuurt?

Want hij was aan het dreigen dat hij gerechtelijke stappen ging ondernemen.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”