Insolvabel maar blijkt niet te kloppen!

josi
Topic Starter

Insolvabel maar blijkt niet te kloppen!

#1 , 20 mar 2013 11:46

Ik ben al geruime tijd bezig met een rechtzaak en volgens de deurwaarders en mijn advocaat had deze persoon niks waar ik beslag kon op leggen.
Nu ben ik via het kadaster te weten gekomen dat hij wel degelijk onroerend goed heeft en indertijd ook had.Nu is mijn zaak(10 jaar) verjaart!
Kan ik nog iets ondernemen daar er toen wel degelijk fouten gemaakt zijn.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ganapathi tantre

#2 , 20 mar 2013 12:18

om fouten van beiden te kunnen aantonen zal u klacht moet neerleggen bij hun betreffende controlerend orgaan (bvb de stafhouder)
Maar zelfs als u dat zwart op wit zou kunnen bewijzen sluiten ze veelal de rangen en blijf je in de kou staan.

de reden
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 mar 2013 12:31

Ik ben al geruime tijd bezig met een rechtzaak en volgens de deurwaarders en mijn advocaat had deze persoon niks waar ik beslag kon op leggen.
Nu ben ik via het kadaster te weten gekomen dat hij wel degelijk onroerend goed heeft en indertijd ook had.Nu is mijn zaak(10 jaar) verjaart!
Kan ik nog iets ondernemen daar er toen wel degelijk fouten gemaakt zijn.
http://www.elfri.be/actio-iudicati" onclick="window.open(this.href);return false;

is de verjaring van uw uitspraak niet gestuit ?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

josi
Topic Starter

#4 , 20 mar 2013 13:11

Verjaring gestuit door beslag in 1999,dus is verjaart in 2009.

Terug naar “Archief”