Je heeft een gerechtelijke reorganisatie gekregen en je bank zou niet mogen reageren, sorry man je zou zelf eens klanten moeten hebben die in financiele moeilijkheden komen, hoe je zelf zou reageren, jij weet je zaak en de bank kan enkel gissen !
Volgens u is een gerechtelijke reorganisatie maar een peulschil, iets waar men gemakkelijk overstapt, maar niks is minder waar, een bank beschermt altijd zich zelf en dit moet je altijd in de gedachten houden.
En naar de ombudsman van de banken gaan zal niks veranderen, het enige wat je kan doen is een kleine bank met een klein kantoor en je verhaal doen.
En spreek je gedelegeerd rechter eens aan over deze zaak, als er iemand is die wat kan doen is hij het.
Beste,
Klaarblijkelijk begrijpt u de situatie niet:
1. Ik had 3 rekeningen bij bank X, ik heb nu nog steeds 3 rekeningen bij bank X. Met de rekeningen zelf is niks gebeurd.
2. Ik had voor elk van mijn 2 zichtrekeningen een bankkaart, nu werd er plots besloten om 1 van deze 2 kaarten - die van mijn
particuliere rekening plots geannuleerd, zonder verdere uitleg.
3. Ik probeer nu al een maand een antwoord te krijgen op de vraag waarom ze die kaart plots hebben geannuleerd... aan de rekening zelf is niet gekomen.
4. Ik kan met AL mijn rekeningen nog steeds verrichtingen doorvoeren.
5. Het enige waar ik hierover vragen stelde is over mijn recht om een verklaring te verkrijgen voor de annulatie van mijn bankkaart.
WAT HEEFT DAT MET EEN GERECHTELIJKE REORGANISATIE TE MAKEN? Laat ik in uw plaats het enige correcte antwoord geven:
niets!
Moest ik nu brief hebben gekregen dat ze mijn zakelijke rekening willen stopzetten wegens de W.C.O., OKÉ... maar de bankkaart (en enkel de bankkaart) van mijn particuliere rekening? Sorry... dat slaagt op niks.
Gelieve in plaats van - zoals bank X - volledig naast de kwestie te spreken gewoon eens op mijn vraag antwoorden.
We hebben het bovendien over mijn particuliere bankkaart... wat gaat de gedelegeerd rechter daaraan doen? Antwoorden dat dit NIETS met de W.C.O. te maken heeft, gezien het NIETS met mijn zakelijke activiteiten te maken heeft... Ik ben al van bank verandert, ik wil gewoon weten waarom ze die kaart hebben geannuleerd en/of er bepaalde restricties van kracht zijn op mijn naam. Dat lijken mij - in alle eerlijkheid - niet echt dingen waar ik zo zou moeten blijven aandringen om antwoorden over te verkrijgen...
PS: ik zit nog steeds bij een grote bank die GEEN (ik herhaal GEEN) problemen maakte van mijn W.C.O.