Huuropzeg naar wie??

Mi Sueno
Topic Starter

Huuropzeg naar wie??

#1 , 11 nov 2007 13:47

Wij gaan deze maand ons huurcontract opzeggen, naar wie moet dit worden verzonden?
Naar beide verhuurders samen, dus ter attentie van de heer en mevrouw of één brief voor elke verhuurder, dus één voor mevrouw en één voor de heer?
Het gaat hier dus om een gehuwd koppel.
Ik vernam dat je om alles wettelijk te laten verlopen, het beste een aangetekend schrijven zend naar elke verhuurder persoonlijk.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
akromah

#2 , 11 nov 2007 15:10

Wij gaan deze maand ons huurcontract opzeggen, naar wie moet dit worden verzonden?
Naar beide verhuurders samen, dus ter attentie van de heer en mevrouw of één brief voor elke verhuurder, dus één voor mevrouw en één voor de heer?
Het gaat hier dus om een gehuwd koppel.
Ik vernam dat je om alles wettelijk te laten verlopen, het beste een aangetekend schrijven zend naar elke verhuurder persoonlijk.

Voor zover ik weet,
wordt bij een aangetekend schrijven,
of een schrijven mét ontvangstbevestiging (nog beter),
dat wordt verzonden aan,
de heer EN mevrouw XYZ,
steeds de vereiste gesteld dat beiden tekenen voor ontvangst.
Dus ze zijn steeds beiden op de hoogte van het schrijven.
U ontvangt bij een schrijven met ontvangstbesvestiging steeds een bewijs ondertekend door beiden.

(denk ik)

Mi Sueno
Topic Starter

#3 , 11 nov 2007 17:58

Voor zover ik weet,
wordt bij een aangetekend schrijven,
of een schrijven mét ontvangstbevestiging (nog beter),
dat wordt verzonden aan,
de heer EN mevrouw XYZ,
steeds de vereiste gesteld dat beiden tekenen voor ontvangst.
Dus ze zijn steeds beiden op de hoogte van het schrijven.
U ontvangt bij een schrijven met ontvangstbesvestiging steeds een bewijs ondertekend door beiden.

(denk ik)
Dank u dat is een duidelijk antwoord! Ik heb nu ook via google al gevonden dat het naar de echtgenoten apart ,enkel geldt voor als de verhuurder opzegt. Dus naar beide echtgenoten/verhuurders samen met aangetekend schrijven en antwoordkaart.
Prettige zondag nog!

Reclame

webmaster
Beheerder

#4 , 12 nov 2007 15:57

Topic opgeschoond en gesloten.

Terug naar “Huren”