mijn onbeperkt uitstel verworpen is verworpen
is het zinvol om er tegen in te gaan?
een van de reden is dat er in 2010 2 kinderen werkte, en ze gaan er van uit dat die kinderen hun volledig loon aan ons zouden hebben gegeven, en nee ik kreeg alleen kostendekkend geld van hun (250€) meer niet
en dat gezien al de inkomsten de 2 ouders en 2 werkende kinderen er volgens hun reserve zouden moeten zijn geweest ondanks de schulden (alles mee geven gehad). eigenlijk wordt ik nu gestaft om dat ik geen csb wilde aangaan
ik en mijn man hebben in 2010 zich een bult gewerkt om alles afbetaald te krijgen, wij zijn de stommeriken blijkbaar geweest.
wat ik wel bereikt heb, is dat er geen intresten nalatigheidsintresten bij komen.
en moet een nieuw afbetalingsplan afgesproken worden
maar ik zit nu even aan de bodem van mijn kunnen betalen
wij hebben een loon van 3255€
en betaal met de belastingen er bij 2538€ aan huishuur enzo...
ik krijg elke week 220€ leefgeld voor 5 personen
en 2X 120 naft dit is nodig daar mijn man rond rijdt naar zijn klantjes om als daar te werken
(kan auto niet verkopen daar er geen geld is voor een andere aan te kopen)
momenteel kan ik nog niet werken (borstkanker gehad) en ontslagen wegens landurige ziekte
als ik mijn werk nog had gehad, dan hadden wij geen probleem gehad om dit af te betalen
ik geef het op, kan gewoon niet meer, zo hard ons best doen om geen colletieve te moeten doen en nu dit
en ja ik zit al 4 jaar in budgetbeheer bij het ocmw