Hoi,
Mijn partner is momenteel in "gevecht" voor Co ouderschap, het sociaal onderzoek is momenteel bezig hiervoor.
maar nu zitten we toch wel met een probleem,
de oudste dochter vertelde gisteren & ook nog een maand hiervoor dat hun mama hun slaat & schopt.
ze vertelde gisteren dat mama haar aan haar haren mee naar boven trekt de trappen op en haar dan de kamer in duwt.
Ervoor vertelde ze dat mama de jongste al enkele keren een bloedneus had geslagen... en ze vertelden ook dat mama hun tegen hun schenen schopt en ze constant flipt (moeder heeft borderline).
wij zitten ook constant in ruzie met de ex partner omdat zij constant voor geld vraagt terwijl ze pas onderhoudsgeld heeft gehad.
zij is ook werkloos en heeft zich invalide laten verklaren (met haar borderline) waardoor zij een zeer hoog inkomen heeft...
wat moeten we hiermee doen? we zitten echt met onze handen in de haren, komende week komt de assistente van het sociaal onderzoek nog met mij praten over de situatie & vragen stellen, ik heb een gedeelte van het gesprek opgenomen van de oudste, zou ik dit laten horen? wat moet ik hiermee?
ik hoop echt dat we het co ouderschap of zelfs volledig voogdij krijgen want bij zo een psychisch gestoorde moeder vind ik niet dat de kinderen thuis horen...