U was misschien ambtshalve geschrapt? Dan kan men niet aan u betekenen en wordt betekend aan de procureur des Konings.
Wend u tot het btw-ontvangkantoor dat thans de betaling opeist. Vraag kopie van de akten van betekening en laat deze eventueel eens nakijken door iemand die er iets van kent (een goede advocaat). Soms, niet vaak maar het gebeurt, loopt er iets mis met zo'n betekening. Bijvoorbeeld als u een adres in het buitenland hebt en de belastingadministratie dit kent of behoort te kennen en toch betekent aan de procureur des Konings.
inderdaad ik was ambtshalve geschrapt toen ik in het buitenland verbleef, maar je zegt ook dat het kan betekent aan de procureur des Konings, maar dan zou er op de brief vermeld zijn, zoals de twee datums die er nu wel in vermeld zijn de datums zijn 27/01/1994 en 06/03/2001 anderen datums zijn niet vermeld, op de brief staan er twee RCIV Nr eerste RCIV Nr met datum van uitvaardiging 01/03/2001, met Geviseerd en uitvoerbaar verklaard op met datum van 02/03/2001, uitvoerbaar door ................ en datum van betekening 06/03/2001 tweede RCIV Nr met datum van uitvaardiging 24/01/1994, geviseerd en uitvoerbaar verklaard op met datum van 25/01/1994, uitvoerbaar door ............. en datum van betekening 27/01/1994
meer datums van betekening zijn er niet geschreven
ik zal mij tot het btw kantoor begeven om verdere informatie te verkrijgen
bedankt alvast voor de verdere info