Opkuis woning en dergelijke

patjebrussel
Topic Starter

Opkuis woning en dergelijke

#1 , 23 apr 2013 07:28

Het ziet er naar uit dat mijn broertjes me niet zullen meehelpen voor de ruiming, opkuis woning en dergelijke voor verkoop woning. Ze veroeren geen vin. Ook al niet bijde voorbereidingen begrafenis van osn ma, ik stond er zo goed als alleen voor.
Eén broertje heeft wel de meest waardevolle zaken gestolen uit de woning. Op zich maak ik daar geen probleem van, het waren toch maar prullen, maar vind dan ook dat ie de rest kan ruimen.

Nu mijn vraag: ben ook niet van plan om nog verder mijn nek uit te steken tenzij ik hiervoor betaald kan worden. Is zoiets mogelijks ? Kan ik aan de notaris een vergoeding vragen in de verdeling ? Zo ja, hoe moet ik dat dan doen zodat dit juridisch goed ik elkaar steekt.

Bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Creatief

#2 , 23 apr 2013 14:45

Ik vrees ervoor dat dit niet mogelijk is. De anderen hebben dit jou ook niet gevraagd. That's life! Er is altijd wel iemand die de klus is.

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 apr 2013 15:36

Geef de klus dan uit aan een firma, en breng de rekening in in de nalatenschap.

Reclame

patjebrussel
Topic Starter

#4 , 23 apr 2013 15:38

Zal ik ook niets doen, zo simpel als dat.
Zelfs niets ondertekenen, wees maar gerust.

patjebrussel
Topic Starter

#5 , 23 apr 2013 16:00

Geef de klus dan uit aan een firma, en breng de rekening in in de nalatenschap.
Had ik voorgesteld ja, je vindt er zelfs die dat gratis doen als ze alles mogen houden. Maar kreeg njet op mijn voorstel, 't ligt naar nu, en het ziet er naar uit dat ook deze zaak jaren zal duren, net zoals die andere zaak, die meer dan 10 jaar aansleepte en waar één handtekening nodig was, nu zitten wij er mee, en zijn er maar liefst 4 handtekeningen nodig,...

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”