Ik zou deze ook via via , mondreclame ... enkele keren per jaar kunnen verhuren aan andere mensen. Zijn deze inkomsten dan occasioneel? Ik verwacht hiervan jaarlijks een 250 euro te ontvangen.
Geef ik dit aan de belastingen aan onder 'diverse inkomsten'?
Stel dat ik 5x/jaar verhuur, is dit voor de fiscus dan op regelmatige basis (beroepsvorm)?
Heb erover nagedacht om dit als bijberoep te doen... MAAR ongeveer 250 euro/jaar ontvangen MIN aanvraag ondernemingsnr MIN aanvraag BTW nr (ook met vrijstelling vn btw) MIN proviciebelasting of gemeentebelasting MIN ev. kosten bankrekeningnr ....
Omdat ik nog geen andere klanten heb, dus ook geen zekerheid van inkomsten.
Is dit dan wel de moeite waard? Mag ik dit niet oplossen door deze inkomsten als prive persoon onder 'diverse inkomsten' aan te geven (met een soort van betalingsbewijsje van de gehuurde materialen)
Mag ik vb, reclame maken op een facebookpagina, strooibriefjes leggen (id frituur...) zonder zelfstandige in bijberoep te zijn, om te kijken of er meer interesse zou zijn id verhuurdienst?
Zoja, kan ik wel overschakelen naar bijberoep, maar ik wil eerst een soort van zekerheid hebben dat het allemaal niet voor niets is

Adviezen..... ik hoor het graag komen