problemen met huurders eigen woning

Geleijnse
Topic Starter

problemen met huurders eigen woning

#1 , 02 jun 2013 09:25

Wie kan kan mij helpen of advies geven. Ik verhuur mijn eigen woning eerst via een vastgoed makelaar maar omdat hij zijn verplichtingen niet na kwam heb ik het contract ontbonden en de huur direct van de huurders ontvangen en ze betalen netjes maar nu nu komt er een lijk uit de kast ik had een contract met de makelaar dat de huur zonder energie levering nu blijkt dat de vastgoed handelaar de verhuurt heeft incl. energielevering maar hij heeft nooit een contract of een melding gedaan voor energie aansluiting bij een leverancier. De bewoners willen het nieuw contract niet tekenen omdat de hoofd bewoner in het buitenland en blijven volhouden bij monde van de broer dat ze incl. energie levering betalen. Zowel de makelaar en de bewoners reageren niet op mijn verzoek om het oude contract door mij in te laten zien waar e.e.a. dat zou blijken dat huur incl. energie lering zou zijn. Ik heb de bewoners meerdere malen laten weten dat het hun eigen verantwoording is om ze zelf een contract bij een energie maatschappij af te sluiten. Maar dit is na ruim een half jaar nog niet gebeurd. De stroom word de energie aansluiting wordt binnen kort afgesloten en ik moet opdraaien voor de kosten. Ik ben financieel niet in staat om een gerechtelijke procedure te te starten en ook niet om een advocaat te betalen,

Wie o wie kan mijn helpen of mij adviseren in deze situatie moet handelen.

groet ,
De heer J.Geleijnse.
Tel. 06-1845515

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 02 jun 2013 09:51

Stuur uw huurder een AS waarin u zet dat, tenzij het bewijs voorleggen dat de huur inclusief energie was, deze kosten voor hen zijn.

U heeft toch uw contract met een leverancier stopgezet toen de huurders erin trokken?

Tope

#3 , 02 jun 2013 10:33

Aan het telefoonnummer te zien is dit volgens mij een poster uit Nederland.

Reclame

krisje1973

#4 , 02 jun 2013 18:38

http://www.juridischforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; misschien eens contacteren

Terug naar “Andere”