Hoi
Ik had hier al een topic "papa komt niet". Hij komt nog steeds niet en dat vindik niet echt een probleem. Ik ga elke keer naar de politie en verplichten kan ik hem niet.
Ik heb gisteren een brief van het gerecht gekregen dat ik 5 juli moet voorkomen omdat de ouders van de papa bezoekrecht vragen aan mij. Ze willen ofwel elke dag de kleine vant school halen en ik kan hem om 7 uur terug gaan halen of willen ze elke woensdag namiddag tot 7 u 's avonds. In hoeverre kunnen ze dit eisen? Ook willen ze de helft van de vakanties. Ik vind dit enorm ver gaan. Ik ben het met hen eens dat het zeker niet makkelijk is, nu de zoon niet meer omkijkt naar hun kleinkind, ook zelf hun rug te keren naar ons Kindje. Maar wat ze vragen vind ik er echt over. De papa heeft nu enkel het 1,2 en het 3de weekend recht om ons kindje te komen halen. Stel hij gaat daar terug gebruik van maken en het word uitgesproken dat zijn ouders ons kindje elke dag vant school mogen gaan halen, wat heb ik als moeder dan eigenlijk nog? Ik zorg er nu al meer dan een half jaar alleen voor, wat kunnen ze verkrijgen? Hoe moet ik dit aanpakken?
grtjes