ex-vriendin wil met onze 3kinderen in nederland gaan wonen

ronny42
Topic Starter

Re: ex-vriendin wil met onze 3kinderen in nederland gaan won

#31 , 23 jun 2013 20:12

eylis,,weet jij mss hoe het gaat als mijn ex bv niet komt opdagen als ik een kortgeding aanvraag ?
Laatst gewijzigd door ronny42 op 26 jun 2013 01:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#32 , 23 jun 2013 22:08

Ook die berichten zijn bewijzen EN alle telefoongesprekken van nu af aan OPNEMEN .
Dat is toegelaten gezien u zichzelf toelating hebt gegeven het gesprek op te nemen.

Scorpio

#33 , 29 jul 2013 22:52

Hallo, late reactie. Je moet sowieso naar de rechter. Je kan betwisten dat ze naar Nederland verhuist. Maar als ze goede redenen heeft (job, nieuwe relatie, familie, ...) zal haar dit niet geweigerd worden. Gewoon de waarheid, zodat jet het weet... Wat je moet vragen bij de nieuwe regeling: wie betaalt de reis? Kleine kinderen kunnen niet alleen reizen... dus extra kost. Mijn ex heeft helft alle vakanties, behalve die van 1 week, de volledige week dan (Franse rechstraak). Vriendin's ex heeft alle vakanties, grote vakantie de helft denk ik (Belgische rechstspraak). Mijn ex betaalt reiskosten. Vriendin moet alle reiskosten betalen. Dus alles is mogelijk.. Maar wat je niet vraagt krijg je niet... Alvast het beste.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”