Het eerste deel : dat zal de woningbouwmaatschappij zelf wel vaststellen, u hebt daar niets mee te maken. Deel 2 : Bent u bevoegd om verslavingen zoals alcoholisme te diagnosticeren? Of bent u gewoon aan het roddelen?- om te tonen aan de woningmaatschappij hoe smerig het was. Bewoner was een alkolist.
Dat is de bevoegdheid van de woningbouwmaatschappij. U bent geen eigenaar van het gebouw, dus het zijn uw zaken niet.- stel me vragen bij het gebruik van het plat dak. Doen ze omdat dit makkelijker is, maar mag eigenlijk niemand op.
Wel, dat hij schijnbaar alkolieker is zijn inderdaad mijn zaken niet, de gevolgen (extreme vervuiling) wel . Het gaat om volksgezondheid. Via de ventilatie is er een open verbinding tussen beide appartementen. De woningsmaatschappij kan niks vaststellen want beide gaven geen gehoor aan (aangetekende) brieven van wie dan ook. Ook negeerden ze gelijk wie aan de deurbel.Plat gezegd : zijn het op een of andere manier uw zaken of niet. Niet dus. Filmen van gebeurtenissen op het terrein van iemand anders zonder diens toestemming mag niet.
Het eerste deel : dat zal de woningbouwmaatschappij zelf wel vaststellen, u hebt daar niets mee te maken. Deel 2 : Bent u bevoegd om verslavingen zoals alcoholisme te diagnosticeren? Of bent u gewoon aan het roddelen?- om te tonen aan de woningmaatschappij hoe smerig het was. Bewoner was een alkolist.Dat is de bevoegdheid van de woningbouwmaatschappij. U bent geen eigenaar van het gebouw, dus het zijn uw zaken niet.
- stel me vragen bij het gebruik van het plat dak. Doen ze omdat dit makkelijker is, maar mag eigenlijk niemand op.