#7 , 30 aug 2013 23:37
En ja, de kinderen zijn erkend, ze dragen zijn naam. De kleinste ziet er enorm vanaf om bij de mama te gaan, toen hij twee maand oud was heeft ze hem achter gelaten bij onze zoon om een week bij haar oma te gaan in Spanje, de kleine was toen bij mij, en nu zegt dat kind tegen mij, Omi, ik zou graag uwe jongen zijn, hij vraagt constant om bij ons te mogen wonen . Wij vragen al sinds vorig jaar juni 2012, aan onze advocaat om eerst een regeling te treffen voor de kinderen, dat is onze prioriteit, maar er is tot nu toe nog niets gebeurt. De tegenpartij, de mama, is met o euro gekomen, thuis weg gelopen, wij hebben onze zoon een schenking gedaan van 75000 euro, en nu heeft zij bij de verkoop van hun woning de gelden laten blokkeren omdat ze meer wil dan wat haar toekomt , daar dit tot op heden nog niks opgeleverd heeft, is er een onafhankelijk notaris aangesteld, zij heeft hiervoor gezorgd ? Wij vinden het niet eerlijk dat het geschonken geld aan onze zoon geblokkeerd is, waarom dit was gift aan onze zoon, waarom kunnen ze dit geld niet vrijgeven ? Door haar dwarsliggen is de handgift naar onze zoon toe ook geblokkeerd, en kan hij niet verder met zijn leven ?