Dank u voor uw antwoord. En dat zijn idd zaken die ik al aan mijn raadsheer gevraagd heb om in de rechtbank achter te vragen. Want nu telkens komen ze zonder enige vorm van documenten naar mij toe.
Schoolkosten en medische kosten heb ik altijd mijn deel willen betalen, maar mijn ex partner zei altijd dat hij het teveel moeite vond om na de vermindering van de ziekekas te laten weten hoeveel ik moest. Hij wou dat ik gewoon de helft van de facturen betaalde (wat in mijn ogen echt niet eerlijk leek, hij trekt terug en maakt dan nog eens winst).
Bedankt om te laten weten wat ik allemaal aan de school kan meegeven. En van die info moet idd ook zeker in orde komen, evenals met de oude school. Die lieten mij ook nooit wat weten.
Een afsprakenboekje heb ik al persoonlijk voorgesteld gehad, ook vlakaf een nee op gekregen.
Net als op alle punten die mijn raadsman aanhaalde in zijn brief, ook resoluut nee.
Mijn ex kent enkel nee, als het op mijn zaak aankomt.
Raadsheer vond het niet te gek voor woorden moesten we proberen de kinderen door de week bij mij te krijgen. Dat zou idd veel problemen oplossen, maar ik ben niet zo zeker als mijn raadsman dat ik er sterk voor sta