stalking (?) door buitenlandse telefoonnummers

louise2
Topic Starter

Re: stalking (?) door buitenlandse telefoonnummers

#31 , 06 sep 2013 18:35

Nog een (zeer) late reactie, want ik merk nu pas dat hier nog reacties op binnenkwamen.

1- Ivm de raad om "mijn gsm instellingen te controleren" : de oproepen komen binnen op mijn vaste telefoon en dat nummer staat gewoon in het telefoonboek.

2- Na geruime tijd waren de oproepen gestopt en bleven gedurende méér dan 1 jaar weg.
Ik ben er uiteindelijk nooit mee naar de politie gestapt, maar heb nog altijd de bewijzen bijgehouden.

3- Sinds een paar maanden krijg ik terug "heel af en toe" dergelijke oproepen binnen op mijn vaste toestel.

4- Wat ik nu doe ? ---->Mij er vooral niet meer over opwinden !
Als ik een lang (buitenlands) nummer zie op mijn display, haast ik mij om op te nemen en zeg ik totaal niets.
Ik hou de telefoon soms vlakbij de radio of TV zodat ze aan de andere kant horen dat er wel iemand is, en ik laat hen maar "halo? halo?" roepen tot ze ophangen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jabo

#32 , 06 sep 2013 18:55

0039 is Italië.
Maar volgens mij zijn dit geen dievenbendes die in je huis willen geraken.
Zij willen slechts dat jij die nummers terugbeld (en dat zijn natuurlijk dure betaalnummers!)

Reclame

Terug naar “Archief”