Lijst van minder betrouwbare huurders.

ergernis2
Topic Starter

Lijst van minder betrouwbare huurders.

#1 , 10 okt 2013 15:21

Bestaat er een lijst of databank met namen van 'minder betrouwbare huurders'?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 okt 2013 15:39

Ik denk niet dat er een dergelijke lijst bestaan, maar het zou in ieder geval een godsgeschenk zijn voor vele verhuurders. (zoiets zoals de zwarte lijst van de Nationale Bank)

Jef 007

#3 , 10 okt 2013 16:06

waarom????
het is niet omdat er in het verleden problemen waren, dat dit ook voor de toekomst zo is!
maak dan direct ook maar een lijst van "slechte huisbazen"

Reclame

bambipower

#4 , 10 okt 2013 16:47

Waarom : omdat je als huisbaas uw goede huurders moet laten boeten voor wat slechte huurders 'uitsteken'. Ook huurders zouden daar dus baat bij hebben, want misbruik of wanbetaling wordt dan afgestraft. Ik ken persoonlijk mensen uit mijn omgeving die er een sport van maken nergens langer te huren dan een halfjaar en elke huisbaas met 'troubles' achter te laten. De volgende huurder wordt daar dan de dupe van.

artemis

#5 , 10 okt 2013 16:57

Er is destijds zo een initiatief opgestart door het AES maar dat heeft niet mogen doorgaan wegens schending van de privacy.

Terug naar “Archief”