ik en mijn vriendin zijn een sociaal engageert koppel met veel vrienden en kennissen
Daar ik 25 jaar voor de radio heb gewerkt als vrijwilliger vragen sommige mensen me nog om eens muziek te komen spelen op hun fuif
Nu door problemen ben ik in schuldbemiddeling geraakt en door verandering van werk is er nu 1 keer geen onderhoudsgeld betaald door mijn schuldbemiddelaar, nu komen de aangetekende en gewone brieven hier binnengevlogen met dreigementen van mijn ex haar advocaat die beweerd dat ik ieder weekend muziek ga draaien en al het geld in mijn zakken steek wat zeker niet waar is ,durf wel eens 1/2 uurtje achter nen discobar springen maar daar blijft het ook bij, wordt daar zeker niet voor betaald , laat staan moet nog zelf mijn drank betalen dan
Tot zoverre toe dat mijn 2 kinderen die om de 14 dagen 1 weekend bij mij zijn me zelf moeten uitvragen van ex hoe en waar ik overal ben geweest de weekends daarvoor, heb zelfs mijn eigen kinderen moeten blokkeren op facebook door hun klikgedrag
Ik wil een klacht indien tegen huisvredebreuk en laster en eerroof ,want natuurlijk mijn ex is een medewerker van advocaat en die zet maar alles op papier
Ze maken niet alleen het leven van mij en huidige vriendin kapot maar ook de relatie met mijn kinderen
Hoe kan ik dit best oplossen want het vat begint stilaan over te koken
Ben reeds gescheiden van 2001
Geef me aub wat raad