vraag ivm projustitia!

fishstickx3
Topic Starter

vraag ivm projustitia!

#1 , 24 okt 2013 17:24

ik ben namelijk tegen gehouden met mij brommer ( 50cc) alle papieren waren in orde maar ik reed te snel op de rollen !

nu staat er op de brief van het bedrijf dat mijn brommer heeft nagekeken dat ik een blauwe brommer had ! en op de pro justitia staat er dat ik een zwarte brommer had !
maar mijn brommer heeft de kleur bruin !! nu dat is 2 keer een foute kleur dus kunnen ze de verkeerd brommer gecontroleerd hebben !
nu mijn vraag was ofdat ik dees als procedure fout kan aanvechten !

vriendelijke groet
Dennis

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 okt 2013 22:50

Wat van belang is of het chassisnummer correct is.
Wat het bedrijf op papier zet heeft geen enkel belang.
Trouwens u kan uw bromfiets oon een ander kleurtje hebben gegeven.
Maar het is zeker geen procedurefout.
Als de politie uw brommer heeft gecontroleerd op snelheid en deze boven de toegelaten max kan rijden dan is het een motorfiets.
Met als gevolg- geen RB geen geldige verzekering enz enz

fishstickx3
Topic Starter

#3 , 25 okt 2013 09:30

jaaa maar tijdens de inbeslag namen zetten ze dat hij zwart is en in het bedrijf die ze controleren zetten ze dat hij blauw is ! in deze periode kan de brommer nooit van kleur zijn veranderd omdat hij de heletijd in beslag is genomen!
maar kunnen ze niet de verkeerde brommer hebben gecontroleerd? juiste de zelfde brommer maar een verkeerd kleur? ( als er in 1 magazijn toevallig 1 blauwe brommer staat ! zou ik ook niet meer naar de chasisnummer kijken omdat je me de kleur niet kan vergissen ! )
of ben ik fout?

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 25 okt 2013 18:11

fout.

Terug naar “Archief”