Een faillissement was misschien de enige uitweg om de werknemers hun job te redden, en ben je zeker dat hij failliet is verklaart, als je nu nog werkt op de zelfde plaats had je zeker al de curator moeten gezien hebben, want deze moet zijn eed afleggen binnen de 24 uur na vonnis en hij komt zeker het bedrijf bezoeken binnen de 48 uur na vonnis.
Het kan ook roddel zijn, zoals het wel eens op een bedrijf gebeurt, ik zou me niet onnodig op voorhand me zorgen over maken, zolang hij met geen nieuw contract bij je geweest is dan is hij nog niet in faillissement, anders zou je nu in het zwart werken voor de nieuwe vennootschap want je heeft geen arbeid overeenkomst en dit geloof ik niet, mocht het voortwerken zijn via de curator zijn dan had je het ook zeker geweten.
Ik zou toch maar afwachten of je werkgever er om vragen dan weet je het zeker.
Mijn excuses maar ik heb niet veel kennis op dit vlak.
er is een meneer die alle machines, voorwerpen, etc... in het bedrijf is komen opschrijven en de laatste weken komt hij toch zeker 1 x in de week langs en praat met mijn baas wat ze zeggen weet ik niet, ik zou denken dat dit een curator is ?
deze persoon is ook boven in het prive gedeelte van de baas geweest.
ik weet 100% zeker dat er een nieuwe vennootschap is en die staat op de naam van de zoon nu.
Wij hebben een tijd lang ook geen creditkaarten of bankcontact kunnen ontvangen doordat dit afgesloten was en alles gaat nu via het linksys apparaat naar een rekening van de zoon.
dit weet ik doordat een meneer van europabank langs was gekomen en het is op het rekeningnummer van de venootschap van de zoon. we mogen nog geen american express kaarten ontvangen van de klanten omdat dit nog op de oude rekening gaat is mij verteld(door de zoon).