verlaten wagen

vandamme45
Topic Starter

verlaten wagen

#1 , 17 mar 2013 19:20

Hi,

voor het gebouw waar ik woon, staat een wagen die daar al 3 maanden staat. De banden staan bijna plat en de wagen begint door te hellen naar 1 kant. De vraag is eigenlijk wat ik hiertegen kan doen ? Het is de straatkant, dus waarschijnlijk de openbare weg. Ik wil naar een wijkagent gaan, maar ik heb het gevoel dat ik er niet veel vanaf weet... . Enige hulp altijd welkom.

bedankt,
VD.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 mar 2013 19:43

Gewoon de wijkagent toch verwittigen. Hij kan via de nummerplaat de eigenaar ervan vinden, en zien if de wagen nog wel verzekerd is. Indien niet kan hij hem laten wegslepen.

Turaki

#3 , 17 mar 2013 20:14

Mailtje naar lokale politie kan ook, via invulformulier van hun site (http://www.lokalepolitie.be/gemeente" onclick="window.open(this.href);return false;), dan is uw melding tevens geregistreerd.

Reclame

vandamme45
Topic Starter

#4 , 17 nov 2013 13:23

Toch nog een late reactie op m'n eigen onderwerp. Heb politie verwittigd, heeft eigenaar aangespoord er iets aan te doen, zaak opgelost... .

Terug naar “Archief”