inspectie sturen

martizio
Topic Starter

inspectie sturen

#1 , 05 dec 2013 17:36

na een heel vervelend ontslag wil ik mijn ex werkgever terug pakken, hij betaald namelijk een deel loon uit in t zwart . nu zou ik de belasting inspectie op de hoogte willen brengen hiervan. zou ik dit wel doen vermits ik ook in t verleden in zwart uitbetaald ben? kan dit ook nadelig zijn voor mij? en waar moet ik zijn voor hem aan te geven?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 05 dec 2013 17:37

na een heel vervelend ontslag wil ik mijn ex werkgever terug pakken, hij betaald namelijk een deel loon uit in t zwart . nu zou ik de belasting inspectie op de hoogte willen brengen hiervan. zou ik dit wel doen vermits ik ook in t verleden in zwart uitbetaald ben? kan dit ook nadelig zijn voor mij? en waar moet ik zijn voor hem aan te geven?
U zal dan achterstal aan belasting vermeerderd met intresten en boetes moeten betalen.....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

denlowie
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 dec 2013 18:12

U heeft zelf in het zwart gewerkt, en nu je ontslag heeft gehad ga je eens na trappen, wat je volste recht is.

Dit kan je ook veel centen kosten, ten minste als het een sluwe werkgever is !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

krisss

#4 , 06 dec 2013 08:33

Gewoon brief sturen naar Gewestelijke Directie Taxatie van de provincie waar je werkgever onder valt. De belastingen zullen zich niet zozeer interesseren wie het zwart geld ontvangen heeft, maar hoe de werkgever aan zwart geld gekomen is

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”