Jeugrechtbank: partijdige voorzitter???

Chuke
Topic Starter

Jeugrechtbank: partijdige voorzitter???

#1 , 19 dec 2013 09:36

Hallo,

Gisteren mochten we eindelijk naar de rechtbank om onze EOT aan te vechten!
Na 2 minuten begon de voorzitter mijn advokaat en mij al uit te maken en op alle gebied af te breken.
Als moeder doe ik alles verkeerd, en mijn advokaat kon ook niets juist zeggen of zo.
Ik ben zwaar teleurgesteld in de manier waarop deze man zijn werk deed.
Op geen enkel moment kreeg ik de kans om ook maar iets uit te leggen of te antwoorden.
Er werd geroepen, en ik het interesseert me zelfs niet meer wat het vonnis gaat geven.
Ik vindt dit zwaar erover, en stel me nu ook de vraag of dit zomaar kan!
Moet een voorzitter niet onpartijdig zijn? Kan ik hier iets tegen doen?
Ik heb hier bijna een jaar alles voor gedaan om het in orde te krijgen allemaal en op een half uurtje tijd is al onze moeite en onze centen zo de vuilbak in gevlogen bij wijze van spreken.
Heeft iemand hier een antwoord op?
Alvast dank voor de reacties!!!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 dec 2013 15:42

Toch al eens lezen:
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 89&t=46358" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeugdrechtbank gaat ALLEEN over het belang van het kind dus zeker niet over 'aanvechten van een EOT'.
Alleen de regeling inzake kinderen kan ter sprake komen.

Rechtbank ( mijn ervaring) zal elke uitweiding over ruzie tussen het koppel zelf afkappen ... mogelijk geeft dat de indruk van partijdigheid.
U had een advocaat ... hoe reageerde die?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”