dag allemaal,
cruciaal vraagje:
tijdens mijn (jarenlange) relatie met mijn ondertussen ex heeft zij een document opgemaakt waardoor ik haar visakaart mocht gebruiken (zolang ik maar de kosten ervan en de aankopen die ik ermee deed) tijdig aan de bank terugbetaalde...
dat heb ik jarenlang ook gedaan..
toen kwam er een kink in de kabel en we gingen (als vrienden ) uiteen waarbij ik na de breuk de visakaart nog mocht blijven gebruiken onder die afgesproken voorwaarden...
ging hele tijd goed TOT ze iemand anders leerde kennen, ermee ging samenwonen en ineens de kaart terug wilde
......was geen probleem maar toen ik de kaart teruggegeven had was afgesproken dat ze het in tweevoud opgemaakte document zou verscheuren vermits ik de kaart niet meer had
dat heeft ze toen (oiv haar nieuwe partner) NIET gedaan
nu heeft ze blijkbaar veel dingen gekocht met die kaart (en ze dreigt ermee verder te gaan als ik die kosten niet betaal) en ik vraag me nu af hoeveel rechtsgeldigheid zo'n zelf opgemaakte, geprinte, gedateerde en door beiden gehandtekende document op zich heeft als ze met dat document via de offciële kanalen zou willen dwingen al die gemaakte aankopen te betalen?????
nergens is er een notaris of andere beëdigd persoon aan de opmaak van dat document te pas gekomen...
graag jullie reactie want het bezorgd me wel constant slapeloze nachten
dank u
reacties graag op
beemer@mail.be