hij laat een erkende boekhouder een bvba oprichten zodat hij zijn 61 klanten kan behouden!
De BVBA bestaat enkel uit deze 61 klanten en als zaakvoerders Piet (fictieve naam) en diens echtgenote
Het is niet noodzakelijk om een bachelor diploma boekhouder te hebben om zaak voerder van een BVBA te zijn
De enige die er werkt en alle boekhouding tot zich neemt is de bewuste oplichter
Het is ook niet verboden om te werken in een BVBA boekhouding zonder diploma!
hij stelt zijn eigen zoon als zaakvoerder aan van het kantoor,geen probleem echter heeft deze GEEN enkel diploma!
Het zelfde als wat ik je daar juist schreef, moet geen diploma hebben.
De BIBF moet ook de Belgische wetten volgen, in deze BVBA zal wel één aandeelhouder zijn die voldoet aan de voorwaarden van de BIBF.
En iets persoonlijk, ik heb tot mijn 14 jaar onderwijs gevolgd, en ik was ook ooit ingeschreven op de tablaux van de BIBF, als je slaagt in hun examens moet je geen diploma hebben!!
En er zijn zoveel zelfstandigen die geen scholing gevolgd hebben maar de examen aan de examen jury hebben gedaan zoals ik, en wil nu nog in mijn beroep iedereen uitdagen voor een examen zowel theoretisch als praktisch, van mijn vorig beroep ondanks ik geen diploma heb, en nog meer ik heb nog als gast docent les gegeven in mijn specialiteit .
Dus het is niet omdat men geen diploma heeft dat men u beroep niet zou kennen, en ook omgekeerd er zijn veel gediplomeerden die ook hun beroep niet kennen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.