Zou het mogelijk zijn dat er bij aanvaarding van erfenis overledene door moeder dus ook de schuldvorderingen mee zijn gekomen.
Aanrijding gewonden .... wil zeggen PV wil zeggen vonnis... daar ook eens naar vragen ... wat was de uitspraak, wat moet betaald worden.
Misschien handig om dat ook na te gaan (vragen)
Veel weet ik er niet over omdat deze dame tenslotte voor mij een totale vreemde is (die per toeval in zelfde rusthuis als mijn moeder verblijft).
De dame wist me wel te vertellen dat haar echtgenoot meer dan vier jaar geleden voorwaardelijk veroordeeld is tot betaling van een boete wegens verantwoordelijk geacht voor dit ongeval.
Ze hebben er daarna niets meer over gehoord en gingen ervan uit dat hun verzekering schadevergoeding had betaald aan de tegenpartij.
Tijdens mijn telefonisch gesprek met verzekering vandaag werd me bevestigd dat ze de zaak ruim drie jaar geleden hebben afgehandeld en dat voor hen het dossier is afgesloten. Heb de indruk dat ze er niets meer mee te maken willen hebben. Er was ook geen rechtsbijstandverzekering in hun polis BA zegden ze me.
Ik weet niet goed wat ik die dame nu moet vertellen. Zijzelf gaat niets ondernemen (is zeker niet dement maar fysisch te zwak).