Advocaat weigert toegang

Danatje
Topic Starter

Advocaat weigert toegang

#1 , 27 jan 2014 14:59

Mijn tante is 18 jaar geleden geopereerd en heeft daarbij een ziekenhuisbacterie opgelopen. Zij is hierdoor invalide geworden en er is een procedure gestart tegen de arts. Deze procedure is ondertussen al 16 jaar lopende. Mijn tante is deze zomer overleden, maar de procedure wordt verder gezet in naam van de kinderen en mijn nonkel. Mijn nicht heeft een verstandelijke beperking en mijn nonkel is ook niet zo intellectueel begaaft zodat hij weet wat de juridische termen inhouden. En de advocaat is niet zo sympathiek om alles in lekentermen uit te drukken. Mijn moeder had voorgesteld om bij de ontmoetingen aanwezig te zijn, maar de advocate weigert pertinent haar de toegang te verlenen. Mijn nonkel heeft nochtans al duidelijk gemaakt dat hij haar aanwezigheid wil, maar de advocatie blijft weigeren.

Bestaat er een oplossing zodat mijn moeder toch bij deze ontmoetingen aanwezig kan zijn? Via bijstand of vertegenwoordiging?

Alvast bedankt voor de reacties!

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding