In ons convenant staat van begin af aan al dat er een gezamenlijke rekening geopend moest worden voor de kinderen nu hebben wij dat altijd onderling geregeld.
Tot dat er vorig jaar problemen waren en hij moest en zou die gezamenlijke rekening hebben, ik vond het best.
Dus vanaf 1 Oktober 2013 is deze rekening er en moeten we er iedere maand elks € 100,- op storten, nou bij maand 2 gebeurde het al niet door mijn ex en vervolgens haalt hij in December € 350 van deze rekening af ik wete niet waarvoor maar dat was per ongeluk ( goedwetend dat dat is om een ander gat te vullen) hij heeft dat geld terug gestort. Nu op 1 januari had hij weer niet gestort dus ik hem gebeld dat hij dat in orde moest brengen en ook dat van die 2de maand want was er nog steeds niet bij geschreven. Ik kijk vandaag en mis nog steeds € 200,- op deze rekening. Ik ben het al beu en wil het geld dat ik heb gestort tot nu toe min de kosten die gedaan zijn terug overschrijven naar mijn eigen rekening want ik ga geen bank spelen voor hem.
Sta ik in mijn recht ams ik dit doe ? hij is tenslotte al 2x de fout in gegaan, hij heeft een waarschuwing gekregen en nu 3 weken later nog steeds niks aan gedaan.......