We zijn dus een stapje verder in ons onderzoek. En willen nu de rekeninguittreksels beginnen opvragen.
waar men ons dus vertelde dat er bij 1 bank maar 2 rekeningen waren, zijn er dus : 3 spaarrekeningen, 1 zichtrekening en 1 effectenrekening. En dit is nog maar de eerste bank. Van de tweede bank vermoeden wij dus hetzelfde en dan hebben we nog niet alle antwoorden van Febelfin ontvangen.
Hoe gaan we nu het beste te werk om overzichten te vragen tot 10 jaar terug? Anders wordt dit voor ons een financiële aderlating. Kan ik per jaar 1 afschrift vragen, en voor elk jaar op dezelfde datum? Als er dat jaar dan "grote bewegingen " zijn geweest zie je dit dus wel denk ik?
Wij hebben ook 1 kopij in ons bezit van een kasbon.. waar er meerder van aangekocht zijn geweest. Kan ik de andere dan terugvinden? Vraag ik ordertransacties op?
Wij weten dat er op bepaalde datum "verkopen" en vermoedelijke schenkingen zijn geweest bestaat de mogelijkheid om vb 1 maand ervoor en 2 maand erna een overzicht te krijgen?
De bedragen die we nu weten en blijkbaar overblijven en die men ons zegt, zijn maar een vierde van hetgeen er werkelijk zou moeten overgebleven zijn. Dus ofwel ligt er thuis een hoop geld onder de matras of het werd met beetjes weggesast.
En ik ben maar een hopeloze leek in zo'n dingen. Wat is vb het verschil tussen een STAFFEL aanvragen of een historisch overzicht