Boekhouding. Afrekening kosten 2011.

toeman
Topic Starter

Boekhouding. Afrekening kosten 2011.

#1 , 21 mar 2014 13:56

Dag allemaal,

Ik zou graag jullie advies willen vragen.

Ik heb op 1 maart 2014 een afrekening voor kosten gekregen voor periode van 2011-2014. Dit naar aanleiding van de door mij gedane opzegging van handelshuurovereenkomst die ik gesloten heb in 2011. Er werden echter voorlopig geen facturen aan ons bezorgd.
Vraag: Kan ik de kosten van 2011 nu zomaar in 2014 boeken? Bestaan er geen termijnen voor?

Bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
egeltje

#2 , 21 mar 2014 19:12

Kosten zijn aftrekbaar als ze gedaan of gedragen zijn in dat jaar. Als u ze betaalt in 2014 mag u ze dan in kosten nemen. Al had u ze volgens de boekhoudwetgeving wel moeten provisioneren, maar wie gaat daar wakker can liggen?

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire X dual sim met Tapatalk

egeltje

#3 , 21 mar 2014 19:13

Kosten zijn aftrekbaar als ze gedaan of gedragen zijn in dat jaar. Als u ze betaalt in 2014 mag u ze dan in kosten nemen. Al had u ze volgens de boekhoudwetgeving wel moeten provisioneren, maar wie gaat daar wakker van liggen?

Reclame

toeman
Topic Starter

#4 , 21 mar 2014 19:30

Kosten zijn aftrekbaar als ze gedaan of gedragen zijn in dat jaar. Als u ze betaalt in 2014 mag u ze dan in kosten nemen. Al had u ze volgens de boekhoudwetgeving wel moeten provisioneren, maar wie gaat daar wakker can liggen?

Egeltje, vriendelijk bedankt voor uw antwoord!

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”